sobota, 8 grudnia 2012

Listopadowy Projekt Denko

Jak już pisałam miałam ostatnio bardzo mało czasu, żeby na chwilę usiąść i naskrobać dla Was jakąś notkę ;) Na szczęście nadszedł wreszcie ten upragniony wolny! weekend i jestem w stanie pokazać Wam moje listopadowe denka. Troszkę spóźnione, ale mam nadzieję, że to zrozumiecie :P



Może nie każda z Was będzie tak sądzić, ale dla mnie 15 produktów to naprawdę duże osiągnięcie. Blog zmotywował mnie do poszperania po domu i zużycia dawno zapomnianych resztek różnych kosmetyków.




Avon Spray do ciała (mgiełka)  Kokos i papaja

Muszę się przyznać, że ten spray do ciała kupiłam kilka lat temu. Wiem, wiem, nie powinno używać się kosmetyków po terminie ważności, ale zawsze szkoda mi ich wyrzucać... Trochę nie wiem, co mogę o nim napisać. Służył mi głównie latem, do odświeżania (uwaga) stóp! Nawet nieźle się sprawdzał, ale nie był niezbędny dlatego...
Czy kupię ponownie? - Nie



BIC Żel do golenia Soleil lady Aloes i Witamina E

Bardzo fajny żel. Kupiłam go specjalnie na wakacje, bo ma mniejsze opakowanie. Daje dobry "poślizg" i ma ładny, owocowy zapach (coś jakby mango?). Po przeliczeniu mililitrów kosztuje tyle samo, co żele Gillette bez promocji.
Czy kupię ponownie? - Tak, ale raczej nie w najbliższym czasie.



Klorane Szampon na bazie wyciągu z pokrzywy do włosów przetłuszczających się

Nic szczególnego. Ciekawy zapach, ale działał podobnie do zwykłych drogeryjnych szamponów. Włosy wcale nie przetłuszczały się mniej po tym, jak go użyłam.
Czy kupię ponownie? - Nie.



Nivea Pielęgnujący olejek pod prysznic
Został zużyty błyskawicznie, bo polubiłam go nie tylko ja, ale także moja mama i siostra. Świetny produkt, szczególnie dla takiego leniwca jak ja ;) Pisałam o nim tutaj.
Czy kupię ponownie? - Tak



Świąteczny płyn do kąpieli firmy nieznanej
Oj dostałam go chyba 2 lata temu i wypadało go wreszcie zużyć ;) Bez rewelacji, jak dla mnie zapach był zbyt intensywny.
Czy kupię ponownie? - Nie



Perfecta Antybakteryjna maseczka na twarz

Nie zauważyłam zbytniego oczyszczenia, ale tak sobie teraz myślę, że może nakładałam jej za mało...
Czy kupię ponownie? - Raczej nie



Ziaja Dwufazowy płyn do demakijażu
Świetny płyn do demakijażu, znany chyba przez wszystkich. Nie liczę opakowań, które zużyłam, ale było ich bardzo dużo. Jest tani i bez problemu radzi sobie z dziennym makijażem. Nie podrażnia oczu, a tłusta warstwa mi nie przeszkadza, bo nawykowo przed pójściem spać obmywam twarz wodą.
Czy kupię ponownie? - Tak



Meridol Płyn do płukania jamy ustnej
Nie wiem, czy mogę go zaliczyć do produktów kosmetycznych, ale postanowiłam, że napiszę o nim w tym denku. Małe opakowanie, w sam raz do torebki. Fajna rzecz, bo mimo użycia pasty do zębów często czuję dyskomfort.
Czy kupię ponownie? - Tak



Joanna Peeling myjący z czarną porzeczką
Zapomniany, odgrzebany i... chętnie używany :) A w szczególności po wieczornym bieganiu! Bardzo spodobał mi się jego słodki, ale orzeźwiający zapach.
Czy kupię ponownie? - Tak, ale chciałabym spróbować innych zapachów.



Clinique Nawilżający krem do twarzy przeciw pryszczom

Tutaj akurat zużycie bodajże października, ale postanowiłam o nim wspomnieć. Nie wiem czy pomagał mi, czy nie. Na pewno nie był to efekt warty ceny. Tutaj macie zdjęcie jak wygląda przed "obcięciem" ;)
Czy kupię ponownie? - Nie



The Body Shop SPA Wisdom Polynesia Shower Gel
Małe opakowanie tego produktu dostałam rok temu na Święta. Miał śliczny zapach i peelingujące drobinki. Niestety cena jak dla mnie za wysoka.
Czy kupię ponownie? - Raczej nie



The Body Shop Chocomania Lip Butter
Zapach po krótkim czasie mi się znudził. Recenzja tu.
Czy kupię ponownie? -  Nie



Rimmel Odżywka do paznokci
Powiem Wam szczerze, że zupełnie nie pamiętam jak działała. Kupiłam ją w lutym, używałam, ale potem zgęstniałą i stała w szufladzie. Chciałam sprawdzić, czy coś się da jeszcze się z nią zrobić, ale niestety...
Czy kupię ponownie? - Może



Ziaja Naturalny krem oliwkowy
Ten krem jest dla mnie jak dla wielu z Was klasyka Nivei. Do wszystkiego. Używam go chyba od zawsze. Mój ulubieniec i niezbędnik.
Czy kupię ponownie? - Tak



Bambino Oliwka
Pisałam o niej tutaj w ramach Projektu: naturalne i tanie. Znalazłam jakąś butelkę z resztą i postanowiłam ją zużyć. Nie mam pojęcia, dlaczego opakowanie tak wygląda.
Czy kupię ponownie? - Nie wiem, mam jeszcze jedną butelkę w łazience.


Uff. wreszcie skończyłam pisać ten post. Uwierzcie, że nieźle się nad nim namęczyłam, zajęło mi to dobre kilka godzin. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;)

PS: Co sądzicie o tym, że powiększyłam zdjęcia?

7 komentarzy:

  1. Oliwka bambino i krem oliwkowy i u mnie często goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne denko :) zainteresowałaś mnie tym olejkiem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, porównaniu do mojego zużycia kosmetyków twoje denko jest ogromne!
    Oprócz tego, to z własnego doświadczenia wiem, że spraye z AVONa rzeczywiście używa się latami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ten krem oliwkowy z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj pomarańczowy peeling - niesamowicie soczysty zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez zużyłam oliwkę Bambino niedawno :) A olejek z Nivei dopiero jest u mnie na starcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię maseczkę Perfecty i kosmetyki Bambino :)

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...