wtorek, 23 października 2012

Projekt: naturalne i tanie! - Pielęgnujący olejek pod prysznic NIVEA

Olejek kupiła moja mama. Na początku nie przypadł mi do gustu, nie spodobał mi się jego zapach. Jednak po którymś użyciu zmieniłam zdanie i bardzo go polubiłam. Jego największym atutem jest świetne nawilżanie. Zawsze zapominam posmarować się balsamem, a tutaj jest to zbędne. Nie wiem co mi nie pasowało w zapachu, teraz wydaje się ładny i delikatny. Jestem w trakcie trzeciego opakowania i zdecydowanie polecam :)

Cena (w Rossmannie): 15,49 zł




(przepraszam za słabą jakość ostatniego zdjęcia, ale nie miałam za dobrego światła)

8 komentarzy:

  1. Olejek Nivea dobrze nawilża:) Obserwuję, bo wiem jak to jest trudno na początku, liczę na rewanżyk i masz szansę jeszcze dołaczyą do październikowego maseczkowego tagu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli kąpiel z tym olejkiem może zastąpić balsamowanie po kąpieli to jest to rzeczywiście ciekawy produkt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek niestety nie jest w 100 % naturalny... I pachnie ostro perfumami... Ale własnie go używam i naprawdę fajnie nawilża :) Kupiłam na promocji za 9,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście bardzo lubię ten żel-olejek :)
    Bardzo fajnie działa na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...