wtorek, 9 kwietnia 2013

TAG - The Versatile Blogger trochę inaczej - moi ulubieńcy

Zostałam zaproszona przez kilka dziewczyn do udziału w różnych TAGach. Bardzo im dziękuję :)Postanowiłam odpowiedzieć na nie wszystkie w jednym poście. Bez zbędnych wstępów... możemy zaczynać :)



Postanowiłam ten TAGi potraktować troszkę inaczej i podzielić się z Wami moimi najróżniejszymi ulubieńcami.

1. Ulubiona stacja radiowa - Zdecydowanie RMF Classic. Muzyka klasyczna jakoś nigdy mnie nie pociągała, ale ostatnio chętnie jej słucham. Jeśli mam ochotę potańczyć (np. sprzątając ;)) lubię słuchać Eski.


2. Ulubione słodycze - Jeżeli ktoś chciałby mnie przekupić, to Ptasie Mleczko Wedla będzie znakomitym wyborem. Potrafię zjeść całe pudełko na jeden raz. Klasyczne, bez żadnych udziwnień ;)


3. Ulubione kosmetyki do makijażu - Czyli takie, bez których nie jestem w stanie się obejść. Jak pewnie się spodziewacie to tusz do rzęs i korektor. W tej chwili używam MaxFactor 2000 Calorie i korektora Maybelline Affinitone. Jeden i drugi produkt bardzo, bardzo lubię.


4. Ulubione filmy - Nie jestem w stanie podać konkretnych tytułów. Są to jednak zawsze komedie romantyczne (niezastąpione na poprawę humoru) i te przygodowo/fantastyczne. Z książkami bardzo podobnie. Uwielbiam fantastykę, thrillery itp., ale kiedy jestem smutna wolę romansidła.


5. Ulubione zwierzę - Tak. Pytanie na miarę podstawówki ;) Ale od zawsze (i chyba na zawsze) będą to koty. Niestety moja alergia nie pozwala mi na przygarnięcie chociaż jednego futrzaka do domu.


6. Ulubiona bajka z dzieciństwa - Księżniczka Łabędzi, swoją drogą wstyd się przyznać, że nadal ją lubię :>



7. Ulubione kwiaty - Goździki. Proste, tanie, piękne i długo stoją w wazonie.

Żadne z tych zdjęć nie należy do mnie. Nie miałam już siły ich podlinkowywać.


Tak więc wiecie już o mnie troszkę więcej. Mam nadzieję, że taki "inny" post również przypadł Wam do gustu ;)

Do TAGów nikogo nie zapraszam, bo chyba każdy brał już w którymś z nich udział.

24 komentarze:

  1. ja też uwielbiałam 'księżniczę łabędzi' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżniczkę Łabędzi miałam na takiej starej kasecie i też strasznie ją lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Ptasie Mleczko. A Eski z chęcią słucham :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tą mascarę :) a słodycze górą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptasie mleczko *.* ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ________________________________________________________________________

    Zapraszam!
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post ! i fajny masz blog :P
    też lubię to co masz w punkcie 2 xd


    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że nie lubisz komentarzy autopromocyjnych, ale nie mam tego na celu. Chciałam bym Cię poinformować o tagu,który wykonałam i było by mi bardzo miło gdybyś również go zrobiła ;)

    http://mazidla.blogspot.com/2013/04/tag-i-love-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Intersujące te odpowiedzi :>

    Zapraszam do mnie :3
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też był ostatnio liebster blog :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. I really enjoy this template you have got going on in your site. What is the name of the theme by the way? I was thinking of using this style for the web page I am going to build for my class room project.
    giochi gratiss

    OdpowiedzUsuń
  12. też brałam w nim udział - fajny :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. My też lubimy komedie romantyczne :)
    Zapraszamy http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nowe wpisy pojawią się? Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł. POdoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny wpis. Twoje ulubione słodycze i kosmetyki pokrywają się z moimi. Ja u siebie do kosmetyków dodałabym jeszcze podkład Revlon Photoready i czarną kredkę.

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...