niedziela, 7 kwietnia 2013

MEGA Denko Marcowe

Marzec się skończył (nawet parę dni temu) i przyszedł czas na zużycia. W tym miesiącu poszło mi naprawdę dobrze, nawet się tego nie spodziewałam. Nie wiem jak będzie w kwietniu, bo już za bardzo nie mam czego zużywać ;) Zapraszam...





Szampon head&shoulders przeciw wypadaniu włosów dla kobiet - Fajny produkt. Włosy mi jakoś specjalnie nie wypadają, łupieżu nie mam, ale szampon kupiłam i zauważyłam, że skóra głowy po nim nie swędzi i mniej się przetłuszcza. Do tego fajnie się pieni i ładnie pachnie. Czego chcieć więcej? :)
Czy kupię ponownie? Tak, już to zrobiłam.

Szampon Garnier Fructis Wzmacniający - Jak nie lubiłam Garnierów tak nadal za nimi nie przepadam. Zapach fajny, piana też, ale włosy dość szybko się przetłuszczają, a skóra głowy swędzi od mycia.
Czy kupię ponownie? Nie.

Szampon Hipp - Lubię do niego wracać.
Czy kupię ponownie? Tak.



Żel pod prysznic Orginal Source Plum&Maple Syrup - Śliczny zapach, dobra konsystencja, wygodne opakowanie. Z wydajnością trochę gorzej, ale nie jest źle.
Czy kupię ponownie? Pewnie tak, ale wolę próbować nowych zapachów.

Żel pod prysznic Isana Borówka i biała herbata - Recenzja.
Czy kupię ponownie? Nie.

Peeling Joanna Soczysta Malina - Recenzja.
Czy kupię ponownie? Bardzo możliwe.


Masło do ciała Ziaja z olejkiem arganowym - Recenzja.
Czy kupię ponownie? Pewnie tak.

Płyn micelarny do demakijażu Perfecta - Świetny produkt. Bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem, lepiej niż np. dwufaza z Ziaji. Zapach ma taki jak peeling do twarzy Perfecta. Naprawdę godny polecenia.
Czy kupię ponownie? Tak.

Krem do rąk Kamill classic - Recenzja.
Czy kupię ponownie? Nie.

Woda toaletowa Pure Oxygen Avon - Kosztowała 30 zł. Zapach nawet ładny, utrzymuje się około kilku godzin. Jak za taką cenę, w porządku.
Czy kupię ponownie? Raczej nie.


Tołpa Maska-Peeling-Żel 4w1 Oczyszczająco-Matująca - Recenzja.
Czy kupię ponownie? Nie.

Maska regenerująca Ziaja - Miły produkt, zapach masła kakaowego, ale nie zauważyłam jakiś niesamowitych właściwości. Od czasu do czasu dla przyjemności można się skusić.
Czy kupię ponownie? Może.

Krem do stóp Gehwol - Ładny, delikatny zapach, dobre nawilżenie.
Czy kupię ponownie? Tak.

i próbeczki - Ta kremu do stóp mnie zaciekawiła. Miał niesamowity zapach i szybko się wchłaniał, ale nie wiem gdzie go znaleźć i w jakiej jest cenie.

A jak Wam poszło zużywanie produktów w marcu? :)

21 komentarzy:

  1. ładne denko, uwielbiam peelingi Joanny, te małe i duże :)
    Krem do stóp znajdziesz w tej aptece: http://www.i-apteka.pl/product-pol-39644-CCS-FOTCREME-Pielegnacyjny-krem-do-stop-100ml.html
    Mam nadzieję, że to ten sam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten szampon Head&Shoulders - bardzo fajnie się u mnie sprawdzał :)
    A tę maseczkę 4w1 Tołpy teraz używam, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. spore denko ;) szukałam tego peelingu z joanny i nie znalazłam...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko, a żele z Isany bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hipp ma perełki w swoim asortymencie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście za zelami OS nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Swój pierwszy żel OS kupiłam niedawno,ale i tak czeka w kolejce ;) a tak poza tym nie znam nic.. SPoro tego faktycznie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się nie polubiłam z limitowanym żelem z Isany:/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten śliwkowy żel z original source :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinowy peeling pachnie rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie szampon Hipp i original source chociaż mało wydajny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...