sobota, 27 października 2012

Brzydkie kaczątko

Ostatnio z przyjaciółką po kinie poszłyśmy wybrać mojej siostrze jakiś drobiazg na urodziny. Przy okazji natknęłam się na stoisko wyprzedażowe i wyszperałam lakier Essence Princess Prunella za 3,99 zł. (jeszcze w starym opakowaniu). Sprawdziłam konsystencję, była dość rzadka, dlatego zdecydowałam się na zakup. Przekonał mnie ciekawy kolor. Niby brąz, ale z fioletowymi refleksami. Właściwie ciekawość zwyciężyła :)

Od razu po pomalowaniu (które sprawiło mi, nie wiem dlaczego, trochę problemów) kolor zupełnie mi się nie spodobał. Późno wieczorem w świetle lampki wyglądał na typowy brąz o perłowym wykończeniu. No świetnie, następny do kolekcji "Zajmuję miejsce w szafce, ale i tak nikt mnie nie używa" - pomyślałam. Jednak następny dzień stał się niemałym zaskoczeniem. Lakier w świetne dziennym wyglądał fantastycznie! Brązowy kolor nie był widoczny, zastąpił go śliczny, delikatny fiolet. Nie mogłam się napatrzeć. Można powiedzieć, że brzydkie kaczątko przez noc zamieniło się w łabędzia :)

Na zdjęciach niestety nie udało mi się tego uchwycić (chociaż próbowałam w różnym świetle), ale mam nadzieję, że uwierzycie mi na słowo ;)





 




6 komentarzy:

  1. lubię takie nieokreślone odcienie, ale ie przepadam za marką E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że dużo osób jej nie lubi, ale na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Mam ten lakier i dokładnie takie same odczucia jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piękny, uwielbiam taki odcień fioletu. Nie lubię jednak perłowych wykończeń, więc raczej nie skusiłabym się na niego.

    Blog mi się podoba i jeśli zmieniłabym coś, to tylko kolor tła nagłówka, żeby tytuł był bardziej widoczny.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jak lakier zmienia swoje oblicze i nas do siebie przekonuję ;)
    ale na prunellę bym się nie skusiła, nie lubię brązów, nawet tych przełamanych fioletem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie niebanalne brązy, zwłaszcza jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...