środa, 24 października 2012

Projekt: naturalne i tanie! - Balsam pszczeli

Ceny już niestety nie pamiętam, ale został on zakupiony na targach Ziemi w Gdyni. Odbywają się one co roku, można nabyć miody, wina, dżemy i różne inne produkty regionalne, a także rośliny. Właśnie przy okazji kupowania miodów razem z mamą zauważyłyśmy Balsam Pszczeli. Kosztował kilka złotych, pani przy stoisku bardzo go polecała.
Jest to dla mnie produkt uniwersalny, jak wazelina. Głównie używam go do ust (można uzyskać efekt jak po grubej warstwie bezbarwnego błyszczyka), ale na suchą skórę również się nadaje. Skład jest bardzo krótki: wosk pszczeli i oliwa. Bez żadnej chemii. Niestety nie tak łatwo go zdobyć, ale idealnie wpisuje się mój projekt :)
PS: Jakiś czas temu ukazał się produkt z balsamem pszczelim firmy AVON. Nie jestem pewna jego składu, ale działanie było jak najbardziej w porządku.


(opakowanie nie jest w za dobrym stanie, ale mam go już około rok)

4 komentarze:

  1. Fajny produkt.
    Miodek hmm pycha :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Szkoda tylko, że nie jest powszechnie dostępny :(

      Usuń
  3. Nie widziałam czegoś takiego wcześniej, ale jeśli kiedyś trafię to z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...