niedziela, 4 listopada 2012

Projekt: naturalne i tanie! - Szampon HiPP

O szamponie HiPP widziałam wiele pozytywnych recenzji. Akurat zużyłam swój poprzedni szampon i postanowiłam, że spróbuję. Opakowanie jest wygodne do używania, niczym szczególnym się jednak nie wyróżnia. Konsystencja jest dość gęsta, ale nie przeszkadza do w użytkowaniu, szampon ładnie się pieni (chociaż obawiałam się, że tak nie będzie). Zapach jest śliczny, bardzo delikatny. Jedyne co mnie zdziwiło, to uczucie matowych włosów podczas mycia. Może to z powodu braku SLS? Po wysuszeniu jednak włosy są gładkie i  miłe w dotyku. I teraz jeden plus, jeden minus.
Minusem jest to, że włosy przetłuszczają mi się pod koniec drugiego dnia. Wiem, że dla większości z was to nic dziwnego, ale ja cały czas szukam ideału, który pozwoli mi myć głowę co 3 dni.
Ale jest również plus - nie swędzi mnie skóra głowy, nie pojawia się łupież. Miałam ten problem z niektórymi szamponami, a tutaj po prostu nie występuje. Myślę, że to mycie co 2 dni można jakoś przeboleć, patrząc na taki plus :)

Cena: 9,99 zł






Myślę, że następnym szamponem, którego spróbuję będzie Alterra. Co sądzicie? Macie swoich ulubieńców z tej firmy?

3 komentarze:

  1. ja mam suche włosy...więc ten się nada?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam raczej nie, ale odżywka raz w tygodniu powinna załatwić sprawę ;)

      Usuń
    2. rozumiem,odżywek mam tone;P zapraszam do obserwatorów,jeśli jeszcze nie jesteś:)

      Usuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...