poniedziałek, 28 stycznia 2013

Maseczka dla mamy :)

Maska - Koncentrat Ujędrniająco - Przeciwzmarszczkowa 
Na twarz, szyję, dekolt i biust
tołpa: dermo face stimular 40+


Piszę dla Was taką nie-do-końca-recenzję. Nie-do-końca, ponieważ nie używałam tego produktu. Byłoby to raczej głupie w moim wieku... ;) Ale zacznijmy od początku. Jest to trzeci produkt, który otrzymałam w paczuszce od Maliny do testowania. Właściwie nie ja tylko moja mama. A że jej podejście do kosmetyków bywa różne, mimo złożonej mi "obietnicy" nadal go nie wypróbowała. W takim razie co miałam zrobić? Przecież coś trzeba napisać! A więc piszę - nie-do-końca-recenzję. Moje małe spostrzeżenia po podkradnięciu kapki produktu.

Zapach - Delikatny, bardzo ładny.
Konsystencja - Coś w stylu krem-żel.
Opakowanie - Nawet ładnie zrobione, producent rozpisuje się o naturalności i wspaniałości kosmetyku. Bez użycia nie mogę się przekonać czy w przesadzony sposób (jak było z peelingiem)

A reszta jak na załączonym obrazku:


Mam nadzieję, że moja mama jednak zbierze się w sobie, wypróbuje i powie mi co sądzi ;) Wtedy na pewno Wam napiszę.

Jako że jest to ostatni post z kosmetykami od Maliny, bardzo chciałam jej podziękować za możliwość udziału w takiej akcji. Było to dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie, pokazujące jak potrafię recenzować kosmetyki (też te, które nie zawsze łatwo) i ile czasu powinnam na to wygospodarować.


2 komentarze:

  1. szkoda, że nie udało się mamy przekonać. Myślę, że byłaby zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pewna, że w najbliższym czasie się skusi ;)

      Usuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...