poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nocne niebo pełne gwiazd

... czyli Sylwestrowy mani Blueeyed


Długo nie wiedziałam co włożyć na Sylwestra. Nie miałam żadnego pomysłu, ale jakoś się tym nie przejmowałam. W sobotę po ciastku w kawiarni, razem z koleżanką postanowiłyśmy zajrzeć do centrum handlowego - tak po prostu się przejść. Będąc w New Yorkerze zauważyłam przecenę na kilka sukienek. Pomyślałam - czemu nie, warto spróbować - i stało się, wyszłam ze sklepu z kiecką w kolorze fuksji. W końcu aż szkoda nie kupić, skoro kosztuje 40 zł ;) 

Już za dobre kilka godzin wychodzę z domu i chciałabym pokazać Wam moją prepozycję Sylwestrowego mani. Posłużył mi lakier FLASH, który już pokazywałam i Golden Rose Miss Selene o numerku 162. Szczerze mówiąc ten drugi lakier mam już od doooobrych paru lat. Kupiłam jeszcze jako mała wielbicielka brokatu i różu. Nawet nie spodziewałam się, że kiedyś go użyję, a tu proszę - jestem zachwycona :)


Dodaję jeszcze zdjęcie 
sukienki dla ciekawskich ;)
( aby powiększyć wystarczy kliknąć)

Jest to ostatni wpis w tym roku, także chciałabym Wam 
życzyć spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia, miłości, radości i właściwie wszystkiego czego sobie zażyczycie :)
Oby nowy roku 2013 był co najmniej! tak udany jak 2012!

8 komentarzy:

  1. kiecka świetna! no i ta cena. również życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie, udanego Sylwestra życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sukienka i paznokcie wyszły świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie genialne. Kojarzą mi się z rozgwieżdżonym niebem :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne paznokcie,świetne połączenie! :))


    co powiesz na wzajemne obserwowanie?:)

    OdpowiedzUsuń

Czytanie każdego Waszego komentarza sprawia mi ogromną radość, dlatego zapraszam do ich pisania :)

Uprzejmie proszę o nie pisanie komentarzy autopromocyjnych, gdyż będą one usuwane.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...